شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ساعت ۷:۴۳

یک هزار و ۸۰ شهید در اسارت در کشور شناسایی شده است

معاون امور استان‌های کنگره «یادواره شهدای غریب در اسارت» کشور گفت: از تعداد یک هزار و ۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آنها در اسارت وجود داشت، یک هزار و ۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده است.
یک هزار و ۸۰ شهید در اسارت در کشور شناسایی شده است,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پیاگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از فارس، ظهرروز گذشته محمدرضا هوشیاردر ستاد استانی کنگره، از آمادگی خراسان‌شمالی در برگزاری کنگره استانی خبر داد و اظهار کرد: این کنگره تیر ماه برگزار خواهد شد.وی گفت: از تعداد ۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آنها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده است.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره «شهدای غریب در اسارت» با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده‌اند، افزود: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.

وی از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.

هوشیار اظهار داشت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان‌ها می‌تواند این بندها کاهش یا افزایش یابد.وی خاطرنشان کرد: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک