شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ساعت ۱۰:۱
رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره آموزش و پرورش خراسان شمالی:

نمایشگاه معرفی مشاغل در بجنورد برپا می‌شود

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه معرفی مشاغل در بجنورد به مناسبت هفته مشاغل خبر داد.
 نمایشگاه معرفی مشاغل در بجنورد برپا می‌شود,

طلعت علی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: به منظور هدایت صحیح دانش‌آموزان به شاخه‌ها، رشته‌های تحصیلی، هدایت شغلی و آماده نمودن آنان برای تحصیلات عالی و ورود به بازار کار متناسب با استعداد، توانایی و علاقه آن‌ها همچنین امکانات و نیازهای جامعه، برگزاری نمایشگاه‌های متمرکز ضرورت دارد.

 وی افزود: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی، خوداشتغالی و کارآفرینی، تهیه فرهنگ جامع مشاغل بومی، تقویت و توسعه اطلاع‌رسانی دستیابی آمایش شغلی کشور همچنین مهارت‌های پایه که زمینه ساز توسعه فرهنگ کارآفرینی بسیار ضروری است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یه مناسبت هفته مشاغل، اداره آموزش و پرورش استان، در مجموعه طلا سفید، نمایشگاه معرفی مشاغل برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی هدایت تحصیلی و مشاوره فردی تحصیلی ویژه دانش آموزان توسط مشاران آموزش و پرورش نیز برپا هستند که دانش‌آموزان می‌توانند استفاده کنند.

علی‌نژاد در پایان گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۴ الی ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ آماده پذیرش دانش‌آموزان استان است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک