شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ساعت ۲۰:۴۵
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی:

برخورد با کشف حجاب، مطالبه مردمی است

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: اجرای طرح نور در راستای مقابله با بی‌حجابی یک مطالبه مردمی و در چارچوب موازین قانونی است.
برخورد با کشف حجاب، مطالبه مردمی است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک،حجت الاسلام براتی زاده در اولین نشست شورای استانی نظارت، پیگیری و مدیریت موضوعات و وقایع مهم استان در سال جاری با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در راستای اجرای موازین قانونی و نیز منطبق با خواست و اراده عمومی جامعه می‌باشد از عوامل و دست اندرکاران اجرای طرح نور قدردانی کرد.

حجت الإسلام براتی زاده، ضمن اشاره به مهمترین بایسته‌های مربوط به اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: قاطبه مردم اعتقاد دارند که موازین اخلاقی و اجتماعی باید در جامعه رعایت شود و این مسأله یک مطالبه بسیار جدی و در عین حال از جمله مقررات قانونی است که ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق از طرق مقتضی ابزار‌های نشان می‌دهد که برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب در سطوح ملی و استانی باید اقدامات مهم و اساسی صورت پذیرد افزود: بنابراین اجرای طرح نور بر مبنای این رویکرد و کارکردی پیش بینی شده است.

براتی زاده به فضا سازی رسانه‌ای غرب و معاندین در اجرای برخی سازوکار‌های نمایشی و ساختگی برای انحراف افکار عمومی جامعه اشاره کرد و از مجریان طرح نور خواست با عزم و اراده جدی و براساس مقررات موضوعه نسبت به ایفای تکالیف قانونی خود اقدام کنند و همچنین مراقب حاشیه سازی‌های دشمنان باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از وظیفه شناسی ضابطان در حوزه اجرای این طرح گفت: خوشبختانه این عزیزان با وجود اینکه در اجرای مأموریت‌های قانونی خود بطور مضاعف تلاش می‌کنند در عین حال سعه صدر و خویشتنداری توأم با اقتدار را در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار داده اند و این رویکرد و راهبرد درخور تحسین است.

سیدجواد ایلالی از مردم فهیم و شهیدپرور استان خواست ضابطان انتظامی را در مسیر بهبود شاخص‌های امنیت روانی، اخلاقی و اجتماعی بیش از پیش همراهی کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک