شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ساعت ۱۲:۳۶
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد:

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم جاجرم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم گفت: به مناسبت هفته سلامت، بسیج جامعه پزشکی با تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین برای ویزیت بیماران سطح روستا اعزام می‌شود.
اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم جاجرم,

مرتضی صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» در جاجرم اظهار کرد: ضمن تبریک هفته سلامت عنوان کرد: به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت، برنامه‌های متنوعی در شهرستان جاجرم در نظر گرفته شده است.

رئیس بهداشت شهرستان جاجرم ریز برنامه‌های هفته سلامت را اینگونه شرح داد:  حضور در مدارس سطح شهرستان، نواختن زنگ سلامت و همراه بودن تیم آموزشی شبکه بهداشت و درمان جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت کلاسی برای دانش‌آموزان مدارس دخترانه در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امسال یک روز را به شهرستان جاجرم و یک روز را به منطقه سنخواست و روز دیگر را به منطقه شوقان اختصاص دادیم که تیم ستادی و آموزشی در منطقه حاضر شوند و کارگاه‌های آموزشی را در تمام سطح شهرستان برگزار کنند.

صادقی در ادامه به برنامه بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت:  بسیج جامعه پزشکی با تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین ویزیت بیماران سطح روستا را در هفته سلامت قرار است انجام دهد.

وی در ادامه فعالیت‌های هفته سلامت به جمع‌آوری زباله‌های پلاستیکی در طبعیت جهت حفظ محیط زیست اشاره کرد و افزود:  در این هفته یک سری کلاس‌های آموزشی برای بسیجیان سطح شهرستان خواهیم داشت همچنین میز خدمت و ایستگاه سلامت در محل مصلی امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

صادقی در پایان گفت:  پیاده‌روی تیم سلامت احتمالا روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه خواهد بود همچنین سرکشی فرماندار و امام جمعه شهرستان از پایگاه‌ها و پروژه‌های بهداشتی بازدید به عمل می‌آورند.

مصاحبه از: سمانه میرزائی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک