جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ساعت ۱۱:۴۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۵۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی وارد خراسان‌شمالی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی با نرخ ارز دولتی، طی سال قبل وارد خراسان شمالی شد.
۵۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی وارد خراسان‌شمالی شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، جواد شاهین‌فر امروز در افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت اظهار کرد: امنیت و سلامت دو شاخص پیشرفت کشورهاست که سال جاری امنیت‌مان به اوج رسیده و از طرفی در حوزه سلامت نیز اقدامات بزرگی انجام شده است.

وی افزود: اکنون بیش از ۷۰ پروژه با زیربنای ۱۰۰ هزار متر مربع در حال اجرا داریم؛ ۲۲ پروژه طی هفته جاری افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ۳۹ پروژه در حال ساخت دیگر طی ماه‌های آتی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: دانشکده داروسازی با هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا که سال‌ها رها شده بود، آغاز شد.

شاهین‌فر با اشاره به شعار سال اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای با خیران سلامت، بسیج و سپاه منعقد شده است که منجر به اتفاقات زیرساختی بزرگی خواهد شد.

وی از آغاز پروژه بیمارستان مادر و کودک خبر داد و تصریح کرد: این پروژه چندین ماه آغاز شده است، اما به صورت رسمی کلنگ‌زنی نکردیم، زیرا بنا داریم مردم پیش از کلنگ‌زنی اقدامات انجام شده را شاهد باشند، با این وجود طی روزهای آتی این پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تکمیل فاز یک بیمارستان راز و جرگلان طی کمتر از یک سال خبر داد و گفت: نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی با ارز دولتی طی سال قبل وارد خراسان شمالی شد.

شاهین‌فر از استقرار دستگاه شتاب‌دهنده خطی در استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۴۰ دستگاه دیالیز جدید در استان طی سال ۱۴۰۲ مستقر شده است، تا پایان سال ۱۴۰۲ صددرصد دانشجویان زیر پوشش خوابگاه قرار گرفتند و جزو معدود دانشگاه‌هایی هستیم که به این مهم دست یافته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آغاز به کار مرکز بین‌الملل بیمارستان امام حسن (ع) افزود: هم‌اکنون از کشور ترکمنستان بیمارانی در استان خراسان شمالی بستری هستند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک