جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ساعت ۱۱:۲۸
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه خبر داد:

گرمه میزبان همایش ملی ورزش‌ زورخانه‌ای و پهلوانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه از برگزاری همایش کشوری ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در ۲۷ اردیبهشت‌ماه در این شهرستان خبر داد.
گرمه میزبان همایش ملی ورزش‌ زورخانه‌ای و پهلوانی,

مرتضی عسگری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، اظهار کرد: شهرستان گرمه دومین سال پیاپی است که میزبان همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی می‌شود.

وی افزود: امسال نیز قرار است در ۲۷ اردیبهشت‌ماه در همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در پارک شقایق شهرستان گرمه میزبان استان‌های علاقمند به این ورزش باستانی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه با بیان اینکه پارسال پنج هزار نفر از این همایش استقبال کردند، ادامه داد: سال گذشته شهرستان گرمه میزبان ۱۸ شهرستان و پنج استان بود که پهلوانان و مرشدان از استان خراسان‌شمالی نیز در این همایش حضور داشتند.

عسگری در پاسخ به این سئوال که هدف از برگزاری این همایش در شهرستان گرمه چه بوده است، گفت: مردم این خطه علاقه‌مند به ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند به‌طوریکه ۲۲۰ ورزشکار در این هیأت سازمان یافته هستند بنا شد همایش این ورزش در شهرستان گرمه برگزار شود و همچنین مردم کشورمان از گود باستانی که در این منطقه وجوددارد بازدیدی نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۵۰ ورزشکار در این همایش حضور پیدا کنند، اظهارکرد: پارسال از استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران در این همایش شرکت کردند.

عسگری در مورد مکان و زمان این همایش گفت: امسال در پارک شقایق شهرستان گرمه بعد از نماز مغرب و عشاء نزدیک دو ساعت ورزشکاران به اجرای ورزش زورخانه‌ای می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این ورزش سن خاصی ملاک نیست، علاقمندان به ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی در شهرستان گرمه از سن پنج الی ۷۰ سال در این رشته فعالیت دارند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک