جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۷:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاجرم:

۲۴سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم گفت: در راستای کمک‌های مومنانه به زوج‌های کم درآمد ۲۴ سرویس جهیزیه با مشارکت بنیاد احسان، ناحیه مقاومت بسیج، صندوق شهید بهشتی به نوعروسان شهرستان جاجرم اهدا شد
۲۴سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد,

مجتبی ارغیانی در گفت‌وگو با پایگاه‌خبری‌جاجرم اظهار کرد: در راستای کمک‌های مومنانه به زوج‌های کم بضاعت و کم درآمد ۲۴ سرویس جهیزیه به نوعروسان شهرستان جاجرم با مشارکت بنیاد احسان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، صندوق شهید بهشتی به برخی از نوعروسان اهدا شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سپاه شهرستان توجه به اقشار نیازمند و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی است اظهار داشت: یکی از اولویت سپاه پاسداران اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در قالب ازدواج آسان است.

 

وی عنوان کرد: ازدواج و تحکیم خانواده مسیر پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند و باید از خانواده ایرانی محافظت کنیم و شاهد ریشه کن شدن معضل فقر در ایران عزیز باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن را فروپاشی در تحکیم خانواده دانست و خاطرنشان کرد: دشمن اکنون خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده است از ازدواج جوانان در هراس است زیرا این پیوند آسمانی مورد تأکید دین اسلام است و مایه سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت است.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک