جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۴:۴۷
امام جمعه شهرستان اسفراین:

موفقیت عملیات وعده صادق ثمره امداد غیبی بود

امام جمعه شهرستان اسفراین با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: وقتی یک رژیم همه قدرت‌ها را دارد ولی باز هم شکست می‌خورد بدانید خدا با شماست و این ثمره امداد غیبی اوست.
 موفقیت عملیات وعده صادق ثمره امداد غیبی بود,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، محمد موسوی جاجرمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در رابطه با دفاع مشروع ایران، اظهارکرد: باید از پاسخ ارزشمندی که سپاه پاسداران در قالب وعده صادق داد، تشکر کرد و از این مجموعه که کار بزرگی را انجام دادند قدردان بود.
وی افزود: اصل در عملیات نظامی، مخفی‌کاری و غافلگیری است، ولی اینکه قبل از حمله اعلام کردند، این نشان از قدرت نظامی بالا نیروهای مسلح ما دارد.
امام جمعه اسفراین ادامه داد: این موشک باران ، حمله جدی نبود و فقط ما دفاع کردیم، مسلماً رژیم اشغالگر بداند اگر پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند پاسخی صریح و دندان‌شکن دریافت خواهد کرد و ما این حق را برای خود قائلیم.
حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی اشاره کرد: مدعیان حقوق بشر وقتی ترور سرداران و کشتار غزه اتفاق افتاد، ساکت بودند ولی بعد از دفاع مشروع ایران، طرف‌های درگیر در این مقابله را دعوت به خویشتن‌داری کردند.
وی گفت: نوع عملیات موشک‌باران ما نشان داد که ما از تمام نقاط ایران قدرت نظامی و توان دفاعی داریم.
خطیب جمعه اسفراین از توانمندی و پیشرفت نظامی ایران بعد از انقلاب گفت و تاکید کرد: اسرائیل کاش نخواهد دوباره ملت ایران را امتحان کند اگر اینطور باشد بهایی سنگین، برابر با نابودی خود پرداخت خواهد کرد مسلماً این‌ها به شخصه قادر نخواهند بود پاسخی به دلیر مردان ایران دهند.

وی افزود: همه این‌ها ثمره امداد غیبی خدا بود، وقتی دولتی همه قدرت‌ها را دارد ولی باز هم شکست می‌خورد بدانید خدا با شماست.

امام جمعه اسفراین با ذکر نام دانشمندان موشکی ایران گفت: حمایت مردم عزیز ما بعد از دفاع مشروع ایران جای تقدیر و تشکر دارد و درود خدا بر روح پدران موشکی ایران که تلاش‌های بسیاری در این راه انجام دادند.


انتهای خبر/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک