پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۲:۳۸
خطیب نماز جمعه شیروان:

انتقام اصلی ایران، حذف کامل اسرائیل است

امام جمعه شیروان گفت: عملیات وعده صادق در پی تنبیه اسرائیل متجاوز، انتقام نیست بلکه انتقام اصلی جمهوری اسلامی ایران حذف کامل اسرائیل است.
انتقام اصلی ایران، حذف کامل اسرائیل است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از شیروان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تکمیلی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز آدینه اظهار کرد: عادت غربی‌ها این است که کاری که انجام می‌دهند را طوری جلوه می‌دهند اگر دیگران انجام ندهند کار بدی کرده‌اند، اقدامات خود مثل شراب خواری و بی حجابی را خوب جلوه می‌دهند و خوب دیگران مثل نماز خواندن را بد جلوه می‌دهند.

وی افزود: وقتی جنایت می‌کنند صدایی شنیده نمی‌شود اما وقتی مجرمی تنبیه می‌شود خود آمریکا جرثومه‌ای از فساد است عامل اصلی کشتار بیش از ۳۳ هزار زن و مرد فلسطینی است پس لازم است دوگانه‌های آمریکا را بشناسید.

امام جمعه شیروان اقدام سپاه پاسداران در موشک باران اسرائیل غاصب را یک اتفاق بسیار ارزشمند دانست و افزود: ایران حق دفاع از خود را در حمله به کنسولگری خود در سوریه را اعلام کرد و توانستیم بعد از سال‌ها در عملیات وعده صادق اسرائیل را تنبه و سیلی محکمی به آنان بزنیم.

خطیب نماز جمعه شیروان گقت: عملیات وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ شناخته شد چون تا قبل از این، عملیات پهپادی روسیه بود که در مقابل اوکراین از ۷۰ پهپاد استفاده کرد ولی ایران از ۱۷۰ پهپاد و ۱۳۰ موشک استفاد کرد.

امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد: سامانه‌های دفاعی، گنبد آهنین، کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه حمایت کردند ولی جمهوری اسلامی ایران جواب خود را داد، لذا قابل تقدیر است که دستگاه دیپلماسی با نیروهای مسلح همکاری کرد که این اتفاق بزرگ رقم خورد، برخلاف دولت قبل که یک دستگاه ذلیلانه بود؛ که بهتر است آن را دولت عبرت بنامیم ولی دولت سیزدهم با دیپلماسی خوب در کنار نیروهای مسلح بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تکمیلی تصریح کرد: اتفاق خوبی که رقم خورد مدیریت خوب رسانه‌ای بود، چون دشمن از راه مدیریت افکار نفوذ می‌کند و توانستیم روایت اول را خودمان بدست بگیریم، لذا از سپاه پاسداران، دستگاه دیپلماسی و صدا و سیما تشکر می‌کنیم البته اعلام شد که این یک حرکت حداقلی برای تنبیه متجاوز بود و این انتقام نیست، انتقام اصلی ما حذف کامل اسرائیل است.

رئیس شورای زکات شهرستان شیروان تاکید کرد: برخی در تلاشند تفکر و ذهن مردم را از این تنبیه سپاه منحرف کنند، در جواب باید به اینان گفت اولا بیش از حد انتظار این عملیات موفقیت آمیز بوده بود چون اثبات بازدارندگی ایران در دنیاست و ضعف استکبار، اسرائیل و آمریکا در دنیا نشان می‌دهد، البته آمریکا دفعه اول نیست که از ما شکست را می بیند این ایام سالروز ۵ اردیبهشت شکست آمریکا در صحرای طبس در عملیات پنجه عقاب است.

امام جمعه شیروان با بیان این‌که قدم به قدم به نابودی اسرائیل نزدیک می‌شویم، گفت: در حیطه شیروان اتفاقات خوبی رقم خورده، با توجه به سالروز راه‌اندازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب ۱۰۰ به دستور امام راحل، خدمات خوبی اتفاق افتاده است به عنوان نمونه از محل قیر رایگان ۱۶۵ هزار مترمربع در روستاها آسفالت صورت گرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان ادامه داد: در ۱۹۳ روستا در سال گذشته طرح هادی صورت گرفته که ۸۴ درصد مردم بهره مند شدند و حدود ۶۰ درصد منازل روستایی بهسازی و نوسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه عفاف و حجاب تشکر می‌کنم از نیروی انتطامی که برخورد با بی حیایی و بی عفتی در شهر صورت می‌گیرد که خواست مردم و خانواده های شهداست.

 

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک