پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ساعت ۶:۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

احداث هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال جاری در استان یک هزار واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان احداث و بهره‌برداری می‌شود.
 احداث هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان   ,

مجید الهی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی عصراترک با اعلام این خبر اظهار کرد: احداث این واحدها در عقد تفاهم‌نامه با نهادهای سپاه و بنیاد مسکن استان در دست ساخت هستند.

وی همچنین با اعلام عقد تفاهم‌نامه جدید با نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیان کرد: در استان، مددجویان کمیته امداد که فاقد مسکن هستند برای خانه‌دار شدن، تقاضای خود را به این اداره کل اعلام کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به بهره‌برداری از دو هزار و ۲۱۰ واحد مسکن طی هفته جاری برای مددجویان کمیته امداد استان که فاقد مسکن بودند، اشاره و عنوان کرد: ساخت آنها از سال ۱۴۰۱ شروع شد و طی هفته جاری نیز افتتاح و به متقاضیان مددجو تحویل شدند.
 
وی گفت: از دو هزار و ۲۱۰ واحد مسکن، ۱۸۰ واحد آن در شهرستان اسفراین، ۱۷۴ واحد آن در شهرستان جاجرم، ۱۵۳ واحد آن در شهرستان فاروج، ۳۹۷ واحد آن در شهرستان شیروان، ۲۰۷ واحد آن در شهرستان بجنورد، ۵۶۹ واحد آن در شهرستان‌های مانه و سملقان، ۶۷ واحد آن در شهرستان گرمه، ۴۱۸ واحد آن در شهرستان راز و جرگلان و ۴۵ واحد آن در شهرستان صفی‌آباد به مددجویان تحت پوشش این اداره کل تحویل شدند.
 
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: احداث این واحدها در عقد تفاهم‌نامه با نهادهای کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سپاه همچنین با شرکت صنعتی گلرنگ انجام شد.
 
الهی‌راد خاطرنشان کرد: محل تامین مالی ساخت این واحدها شامل تسهیلات مسکن، کمک بلاعوض ۱۲۰ میلیون تومان به هر مددجوی متقاضی و تسهیلات تکمیلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بوده‌اند.
 
انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک