جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ساعت ۹:۳۴
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی:

۷ طرح بزرگ فرهنگی آماده اجرا است

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از حمایت و اجرای هفت طرح بزرگ فرهنگی با محوریت مساجد و این کانون‌ها در سراسر استان خبر داد.
۷ طرح بزرگ فرهنگی آماده اجرا است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، تقی صادقی در نشست اداری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه سال جدید، سالی پر کار و با برنامه‌ها و طرح‌های متنوع ویژه کانون‌های مساجد است، اظهار کرد: برنامه‌های طراحی شده و در دست اجرا که در قالب طرح‌هایی تدوین شده به بنیاد شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است، مورد حمایت قرار گرفته وهم اکنون آماده اجرا است.

وی با معرفی این طرح‌ها گفت: طرح قرآنی «خانه‌های نور» باهدف ساماندهی و ارتقای دوره‌ها و محافل قرآنی خانگی در نقاط مختلف استان  و البته آموزش مربیان قرآنی و کیفیت‌بخشی به محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی در این قالب،  تهیه و تدوین طرح «مرزبانان فرهنگ» با محوریت ۱۵ کانون فرهنگی هنری در ۱۵ روستای مناطق مرزی استان و تعریف برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی متفاوت از آن جمله است.

صادقی افزود: طرح «زندگی پویا» با آموزش و مهارت‌افزایی سبک زندگی اسلامی، طرحی با محوریت ایثار و شهادت با شناسایی کانون‌های تخصصی و  آموزش تاریخ شفاهی زندگی شهدا و ایجاد زمینه آشنایی با مفهوم  و روش‌های شناسایی و ترویج گفتمان ایثار و شهادت دیگر طرح‌های حمایت شده  برای سال جدید است.

وی در تکمیل این خبر همچنین طرح‌های توانمندی سازی مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب  دوره آموزشی و با حضور اساتید ارزشمند و اجرای آن از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری، تربیت حافظان قرآنی و محله هنر با محوریت مساجد و فعالان  کانون‌های مسجد استان را نیز مطرح و مورد تأیید قرارداد و گفت: به‌زودی شاهد اجرای طرح‌های حمایت شده فوق خواهیم بود.

 انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک