دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ساعت ۰:۵

برگی از زندگی شهید عباسعلی شیری

شهید عباسعلی شیری سوم فروردین ۱۳۴۴ در روستای مملجه از توابع شهرستان بجنورد به دنیا آمد.
برگی از زندگی شهید عباسعلی شیری,

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی عصراترک، پدر شهید عباسعلی شیری،  اسدالله بود و مادرش عذرا نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت.

 درنهایت یازدهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در فکه توسط نیروهای عراقی براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

مزار او در گلزار شهدای انصارالحسین زادگاهش قرار دارد.

وصيت‌نامه شهيد عباسعلي شيري

در وصیت‌نامه شهید عباسعلی شیری آمده است: با سلام به حضرت مهدي (عج) و به اميد ظهورش و با سلام بر نائب برحقش كه گوش همه منتظران،  روي همه پاكان و عشق همه مستضعفان جهان به سوي اوست و خنجري است الهي بر چشم مستكبران جهاني و نوري از منبع انوار الهي و با سلام و تحيت فراوان به شهدا و بالاخص رزمندگان مخلص بسيج، مفقود و اسراء و خانواده‌هايشان ، همه رزمندگان كه هدف را درک كردند و به‌خاطر خدا مردانه در جبهه دفاع مي‌کنند و با خون خود مي‌نويسند فقط در راه خدا و فقط براي رضاي او مي‌جنگيم،  مي‌ميريم، سازش نمي‌پذيريم و با درود و سلام به فرمانده عزيز و سردار رشيد اسلام برادر محمود كاوه و بنده هم راه ايشان را ادامه خواهم داد.

اما بعد اول سلام را خدمت پدر خانواده عزيزم عرض مي‌كنم و اميدوارم كه بنده حقير را حلال كنيد كه خيلي خيلي حق بر گردن بنده داريد وخجلم كه از عهده يك سر سوزن آن نتوانستم برايم خواهش مي‌کنم كه مرا دعا كنيد همين طور برادر عزيزم كه خدمتتان عرض مي‌کنم، راه حق راه خدا، راه رسول خدا، راه ولي خدا و راه خميني روح خداست.
و خط خدا در قرآن است در روايات است كه اگر كسي بخواهد مسلمان واقعي شود و قرآني و خدايي عمل كند بايد قدم به قدم سخنان امام را گوش كند و عمل كند. خدا نكند، مانند مسلمانان دوره امام حسين (ع) و امام حسن (ع) باشيم.
خواهشمندم امام را تنها نگذاريد و در پايان تقاضايم اين است كه اگر ممكن بود روز نماز جمعه پيكر مرا از مسجد جامع همراه ديگر عزيزان تشيیع کرده و در روستا و در آغوش مادرم به خاك بسپاريد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک