یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ساعت ۱۰:۹
در سال گذشته؛

صدور ۶۲۸ فقره تأییدیه ایمنی آسانسور در خراسان‌شمالی

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۴۳۴ تأییدیه ایمنی اولیه آسانسور توسط این اداره کل صادر و برای ۱۹۴ دستگاه آسانسور، تمدید گواهینامه ایمنی آسانسور انجام شده است.
صدور ۶۲۸ فقره تأییدیه ایمنی آسانسور در خراسان‌شمالی,

محمد خوران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی  پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: در سال گذشته ۴۳۴ تأییدیه ایمنی اولیه آسانسور توسط این اداره کل صادر و برای ۱۹۴ دستگاه آسانسور، تمدید گواهینامه ایمنی آسانسور (بازرسی ادواری) انجام شده است.

 مدیر کل استاندارد خراسان شمالی افزود: تأییدیه‌های آسانسور دارای اعتبار یک‌ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط شرکت‌های تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی متوجه مالکین و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

وی در پایان گفت: مالکین و مدیران ساختمان‌ها می‌بایست پیش از اتمام تأییدیه ایمنی آسانسور جهت انجام بازرسی ادواری و تمدید اعتبار تأییدیه مذکور اقدام نمایند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک