جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ساعت ۱۷:۳۲
رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین:

نفرات برتر کشتی با چوخه اسفراین معرفی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین گفت: نفرات برتر اوزان مختلف رقابت‌های کشتی با چوخه عصر امروز پس از یک روز مبارزه در گود چشمه زینل‌خان معرفی شدند.
نفرات برتر کشتی با چوخه اسفراین معرفی شدند,

احمدرضا زیبایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، گفت: برترین‌های رقابت پهلوانان کشتی پس از یک روز رقابت فشرده در گود چشمه زینل‌خان اسفراین با حضور کشتی‌گیرانی از سراسر کشور، به شرح ذیل است؛ در وزن ۶۶ کیلوگرم مهرداد قدیمی مقام اول، حمید سلیمانیان نفر دوم و حمید چادرنشین و حسن گروهی به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی مروانی به‌عنوان نخست طاهر شعبانی به مقام دوم امیرحسین ولی‌زاده و مسعود باغچقی بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مرتضی وطن‌دوست صاحب مدال طلا و علی زحمت‌کش به مدال نقره مجید محمدآبادی و یدالله علیزاده بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم مصیب براتی و حامد میرزاپور به ترتیب به عناوین اول و دوم سید جمال موسوی و مصطفی اسکندری به‌صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در وزن ۹۶+ و سنگین‌وزن احمد یزدان‌پناه به قهرمانی رسید علی بهرامی نایب‌قهرمان فرزین شهبازی و یزدان حسن‌پور بر سکوی سوم مشترک این رقابت‌ها ایستادند.

 

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک