یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ساعت ۷:۱
مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی خبر داد:

اعزام ۱۲۶۰ زائر خراسان‌شمالی به حج تمتع

مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در قالب هفت کاروان از اهل تشیع و دو کاروان از اهل تسنن که مجموعا ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.
اعزام ۱۲۶۰ زائر خراسان‌شمالی به حج تمتع,

محمدباقر قاصری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: یک هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در قالب هفت کاروان از اهل تشیع و دو کاروان از اهل تسنن که مجموعا ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام کاروانان از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه امسال شروع می‌شود، اعزام کاروان‌های پروازی استان از فرودگاه مشهد انجام می‌شود که احتمال زیاد از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه اولین اعزام استان باشد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی ادامه داد: هزینه حج تمتع از ۱۶۰ میلیون الی ۱۷۷ میلیون است که قیمت حج براساس درجه‌بندی هتل‌ها تعیین می‌شود.

قاصری در پایان گفت: برای حج عمره تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای از سمت سازمان حج و زیارت کشور برای ما صادر نشده است که ابلاغیه حدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک