جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۱:۵۱
رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین:

گود زینل‌خان برای میزبانی مسابقات بین‌المللی کوراش آمادگی کامل دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین گفت: گود چشمه زینل‌خان آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش و کشتی با چوخه در ۲۳ و ۲۴ فروردین است.
گود زینل‌خان برای میزبانی مسابقات بین‌المللی کوراش آمادگی کامل دارد,

احمدرضا زیبایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین گفت: کشتی با چوخه اسفراین از کهن‌ترین آئین‌های استان خراسان شمالی و کشور است.

زیبایی ضمن اشاره به برگزاری این آئین کهن در مراسم‌ها و فصول مختلف افزود: رقابت‌های کشتی با چوخه سال‌هاست در این شهرستان به‌صورت کشوری و با حضور کشتی‌گیرانی از استان‌های مختلف شهرستان، ۱۴ فروردین در گود چشمه زینل‌خان برگزار می‌شود؛ اما مقارن شدن این تاریخ با ایام ماه مبارک رمضان تغییری در زمان برگزاری مسابقات به وجود آمده و به ۲۴ فروردین موکول شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ادامه داد: امسال ضمن برگزاری مسابقات کشوری کشتی با چوخه مسابقات بین‌المللی کوراش با حضور ۱۵ کشور در اوزان  ۹۰ و مثبت ۹۰ که برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند را نیز در برنامه داریم که در ۲۳ و ۲۴ فروردین مسابقات رده‌بندی و فینال آن هم‌زمان در گود چشمه زینل‌خان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کوراش کاران شرکت‌کننده در مسابقات می‌توانند در رقابت‌های کشتی نیز بنا به علاقه خود شرکت کنند.

وی از آمادگی ۹۰ درصدی گود چشمه زینل‌خان تا امروز خبر داد و افزود با همکاری عوامل و دستگاه‌های مرتبط با این رویداد تا پایان امروز این آمادگی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

 

انتهای خبر/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک