جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ساعت ۱۳:۴۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

استقرار گشت‌های راهداری ‌و پلیس راه در نقاط پرحادثه خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: گشت‌های راهداری ‌و پلیس راه در نقاط پرحادثه استان طی تعطیلات عید فطر مستقر خواهد شد.
استقرار گشت‌های راهداری ‌و پلیس راه در نقاط پرحادثه خراسان شمالی,

به گزارش صبح فاروج به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، محمد مشتری گفت: با توجه به افزایش تردد در تعطیلات عید فطر گشت‌های راهداری و پلیس راه در نقاط پرحادثه استان مستقر می‌شوند.

وی با تاکید بر مدیریت ترافیک برای کاهش تصادفات جاده‌ای در این ایام افزود: بیش از یک میلیون و ۳۹۷ هزار وسیله نقلیه تردد بین استانی در محورهای استانی طی اجرای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: در این بازه زمانی تردد بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

به گفته مشتری، ۴۰ درصد کل وسایل نقلیه‌ای که در خراسان شمالی تردد کرده‌اند غیر بومی بوده که حاکی از افزایش ۵ درصدی نسبت به سال قبل است.

 

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک