جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ساعت ۸:۱۵
از ابتدای امسال تاکنون؛

بهره‌مندی ۸۳ نفر از خدمات ناباروری بیمارستان بنت‌الهدی

سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد از بهره مندی ۸۳ نفر از بخشی از خدمات ناباوری این بیمارستان از ابتدای سال نو تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت ۵۶ مراجعه کننده از خدمت ویزیت مامایی و ۲۷ نفر نیز از خدمات مشاوره‌ای بهره مند شده‌اند.
بهره‌مندی ۸۳ نفر از خدمات ناباروری بیمارستان بنت‌الهدی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، صدیقه تقدیسی با بیان این که در این مدت خدمات پاپ اسمیر نیز برای مراجعان به این مرکز انجام شده است، افزود: پرونده‌های درمان ناباروری نیز تاکنون تشکیل شده است و خدمات تخصصی درمان ناباروری متناسب با تشخیص برای این مراجعان انجام می‌شود.  

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۵ هزار خدمت ناباوری سطح دو و سه در این بیمارستان به مراجعان و زوج‌های نابارور زیر نظر فوق تخصص ناباروری ارائه شده است، عنوان کرد: به این مراجعان خدمات تخصصی IVF، IUI، IO ارائه شده است.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی بخش تکمیلی ناباروری در این بیمارستان اکنون، این خدمات در دسترس مراجعان است؛ ادامه داد: امسال ۴ پرونده جدید ناباروری نیز در این بخش تشکیل شده است، که زیر نظر پزشک فوق تخصص خدمات دارو درمانی، آی او (IO) و آی یو آی (IUI) را با همکاری مامای ارشد سیستم دریافت خواهند کرد.
سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد، تصریح کرد: درمان مشکلات ناباروری به‌عنوان یک راهبرد مهم، پیش‌روی حوزه سلامت استان قرار دارد و در همین راستا نیز خدماتی نوین و ارزان در اختیار مادران و زوج‌های نابارور قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک