جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ساعت ۱۳:۱۰
مدیر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

عملیات کف شکنی چاه شماره ۸ فاروج انجام شد

مدیر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات کف شکنی چاه آب شرب شماره ۸ شهرستان فاروج به دلیل کم‌شدن آب و پایین‌بودن سفره آب زیرزمینی انجام شد.
عملیات کف شکنی چاه شماره ۸ فاروج انجام شد,

به گزارش صبح فاروج به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان شمالی، رضا نعیمی مدیر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات کف شکنی چاه آب شرب شماره ۸ شهرستان فاروج باهدف افزایش عمق چاه به‌منظور تأمین توان آبدهی و تأمین آب شرب موردنیاز مردم و به دلیل کم‌شدن آب و پایین‌بودن سفره آب زیرزمینی انجام شد.

وی افزود: باتوجه‌به کاهش بارندگی و خشکسالی‌های چند سال اخیر و در نتیجه بررسی به‌عمل‌آمده و انجام آزمایش دبی‌سنجی چاه آب شرب شماره ۸ که تأمین آب بخشی از شهر فاروج را بر عهده دارد، دبی چاه به ۳.۵ لیتر بر ثانیه در سال ۱۴۰۲ کاهش یافت.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب و استمرار خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشترکین شهر فاروج، امور آب و فاضلاب این شهرستان نسبت به کف شکنی و لایروبی و عملیات حفاری اقدام نمود.

وی با اشاره به استقرار دستگاه حفاری و انجام عملیات لایروبی و کف شکنی افزود: با اتمام عملیات لایروبی، آب استحصالی از چاه به ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

نعیمی افزود:۱۰ حلقه چاه در شهرستان فاروج، نیاز آبی ۶ هزار و ۶۰ مشترک آب این منطقه را تأمین می‌کند.

 

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک