جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ساعت ۱۱:۱۸
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی:

بازدید ۳۳۱ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان‌شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی از بازدید بیش از ۳۳۱ هزار نفری مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی استان خبر داد.
بازدید ۳۳۱ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان‌شمالی,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی استان، علی مستوفیان اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۶ اسفند سال قبل تا ۱۳ فروردین سال جاری ۳۳۱ هزار و ۳۳۷ نفر گردشگر از جاذبه‌ها تاریخی، فرهنگی و توریستی خراسان شمالی بازدید کردند.

وی گفت: از این تعداد در این بازه زمان ۱۰۹ هزار و ۲۱۷ نفر از اماکن تاریخی و ۲۹ هزار و ۵۷۷ نفر از اماکن مذهبی در استان بازدید داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی با اشاره به بازدید از موزه‌های خراسان شمالی افزود: در این مدت تعداد ۵ هزار و ۸۱۷ نفر از موزه‌های فعال در استان دیدن کردند که بیشترین آمار مربوط به مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم در بجنورد است که تعداد۴ هزار و ۸۳۱ نفر را به خود اختصاص داده است.

مستوفیان اضافه کرد: ازجمله جاذبه‌های خراسان شمالی می‌توان مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد، ارگ بلقیس اسفراین، چهارطاقی شیروان، موزه گرمابه و حمام شهر فاروج، آتشکده اسپاخو نام برد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک