جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۸۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ساعت ۱۲:۱۳
گزارش تصویری؛

حماسه بی‌نظیر مردم اسفراین در روز قدس

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان اسفراین در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه همچون مردم سایر شهرهای کشور به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
حماسه بی‌نظیر مردم اسفراین در روز قدس ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، در آخرین روز از ماه مبارک رمضان مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان اسفراین همچون سایر شهرهای کشور همراه با خانواده خود، به خیابان‌ها آمدند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از این حکومت‌های غاصب و کودک کش نشان دادند.

این راهپیمایی که از ساعت ده صبح امروز با تجمع در مقابل مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی، با قرائت قرآن، بیانیه کمیته خادمین شهدای شهرستان و سرودهای دانش‌آموزان آغاز شد؛ در ادامه با راهپیمایی مردم و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت میدان امام خمینی (ره) و مصلای نمازجمعه ادامه پیدا کرد.

خطیب جمعه امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موسوی جاجرمی، نیز در خطبه عبادی سیاسی نمازجمعه و در بخشی از صحبت‌ها به مسائل اخیر منطقه و غزه اشاره کرد و افزود: اسرائیل غاصب به همراه آمریکا و اراذلشان تلاش کردند تا از نیل تا فرات به دست آورند و بر آن حکومت کنند؛ و خاورمیانه آمریکایی در منطقه ایجاد کنند و صحبتشان این بود که گنبد آهنینشان هرگز قابل‌نفوذ نیست؛ اما امروز به شما می‌گویم که این وعده الهی است که ظلم و ظالم نابود است به‌ویژه صهیونیست غاصب.

 

 

انتهای خبر/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک