شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ساعت ۱۰:۲
با اجرای طرح سفرهای نوروزی انجام شد؛

جابجایی ۶۴ هزار مسافر در خراسان شمالی طی ۱۶ روز

معاون جمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح سفرهای نوروزی ۶۴ هزار و ۲۹۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی طی ۱۶ جابجا شدند.
 جابجایی ۶۴ هزار مسافر در  خراسان شمالی طی ۱۶ روز,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، سعید سبحانی اظهارکرد: با اجرای طرح سفرهای نوروزی ۶۴ هزار و ۲۹۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان‌شمالی طی ۱۶ روز ( از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین‌ماه امسال) جابه‌جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر با ۸ هزار و ۶۸۰ دستگاه انواع ناوگان مسافری به نقاط مختلف کشور به سفر رفتند.

این مسئول با اشاره به ورود ۲۴ هزار و ۵۰۷ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی به استان اظهارکرد: از این تعداد ۹ هزار و ۸۸۱ نفر با اتوبوس، ۱۴ هزار و ۳۸ نفر با مینی‌بوس و سواری و ۵۸۸ نفر با خودروی دربستی وارد استان شدند.

سبحانی ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۴ هزار و ۴۱۸ مسافر نیز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از استان خارج شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۵۵۷ نفر با ناوگان اتوبوسی، ۴ هزار و ۱۲۶ نفر به وسیله ناوگان مینی‌بوسی و سواری و ۷۳۵ نفر با وسیله نقلیه دربستی جابه‌جا شده‌اند.

وی گفت: همچنین ۴۹ هزار و ۶۲۶ نفر توسط انواع ناوگان مسافری داخل استان جابجا شدند که سفر ۷۱۰ نفر با اتوبوس، ۴۸ هزار و ۹۱۶ نفر توسط مینی‌بوس و سواری بوده است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک