شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ساعت ۹:۵۰
در مسابقات ریاضی ترکمنستان؛

دانش‌آموزان خراسان‌شمالی ۳ مدال برنز کسب کردند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: دانش‌آموزان استان خراسان‌شمالی ۳ مدال برنز مسابقات ریاضی کشور ترکمنستان را کسب کردند. در مسابقات ریاضی ترکمنستان؛ دانش‌آموزان خراسان‌شمالی ۳ مدال برنز کسب کردند (۷ کلمه)
دانش‌آموزان خراسان‌شمالی ۳ مدال برنز کسب کردند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ابوالقاسم اکبری با اشاره به حضور ۱۲ دانش‌آموز مقطع متوسطه استان در رقابت‌های ریاضی ترکمنستان، اظهارکرد: در پایان این مسابقات، علیرضا مطلّبی، نازنین‌فاطمه حسن‌زاده و فردین عابدزاده، مدال برنز را از آن خود کردند.  وی با اشاره به اینکه این مسابقات، نخستین تجربه بین المللی جامعه دانش‌آموزی خراسان‌شمالی بود، از تلاش دانش‌آموزان افتخارآفرین استان قدردانی کرد و افزود: در گفتگوهایی که همزمان با افتتاحیه و اختتامیه مسابقات ریاضی با وزیر آموزش و پرورش کشور ترکمنستان انجام شد، دو طرف بر آمادگی برگزاری رویدادهای مشترک علمی، پژوهشی و ورزشی دانش‌آموزی تاکید کردند.  همچنین بازدید از موزه تاریخ و موزه فرش آرکاداغ از برنامه‌های تیم اعزامی خراسان شمالی به این رقابت‌ها بود. المپیاد ریاضی ترکمنستان با حضور دانش آموزان ۱۳ کشور در شهر آرکاداغ این کشور برگزار شد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک