شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ساعت ۱۲:۰
رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی خبر داد:  

درمان رایگان ۵ بیمار سرطانی در بجنورد

رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از درمان رایگان پنج بیمار سرطانی در کلینیک غربالگری سرطان برست وابسته به این مرکز در بجنورد خبرداد.
درمان رایگان ۵ بیمار سرطانی در بجنورد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی، مهسا پرنیان اظهارکرد: با توجه به آغاز فعالیت کلینیک پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان برست در بجنورد طی نیمه دوم دی ماه سال جاری، تاکنون بیش از ۴۰۰ بیمار در این مرکز پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آغازین فعالیت این کلینیک افراد به صورت رایگان پذیرش می‌شدند، یادآورشد: در این راستا پنج بیمار مبتلا به سرطان شناسایی شدند که به طور کامل هزینه‌های درمان آنان از سوی پژوهشکده معتمد رایگان شد و تحت مداوا قرار گرفتند.

این مسئول با بیان اینکه کلینیک بجنورد زیر مجموعه پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی فعالیت می‌کند، ادامه داد: این مرکز استانی نیز مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های سونوگرافی و ماموگرافی بوده و از ظرفیت پزشکان مجرب برخوردار است.

پرنیان خاطر نشان کرد: هزینه‌های این مرکز درمانی نسبت به دیگر مراکز در سطح استان بسیار کمتر بوده و افراد استقبال خوبی از این مهم داشته‌اند.

انتهای خبر/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک