شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ساعت ۹:۳۷
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی امروز در قالب دهمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی در استان آغاز شد.
۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمدنبی شکیبایی، ظهر امروز در مراسم احسان و همدلی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا هر یک به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: این بسته‌ها با محوریت مساجد بین نیازمندان توسط گروه‌های مردمی و جهادی توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: این نهاد آبان‌ماه امسال نیز ۱۷۰ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بین اقشار کم برخوردار استان توزیع کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این نهاد متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان شده و همواره شناسایی خانوارهای نیازمند و کمک رسانی به آنها را در دستورکار دارد.

انتهای خبر/د

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک