دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ساعت ۷:۴۳
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

دانش اقتصادی را با فرهنگ بومی تولید کرده‌ایم

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ما می‌توانیم دانش اقتصادی را با فرهنگ بومی تولید و از تجربه‌های دیگر کشورها استفاده کنیم که این اقدام در حال انجام است.
دانش اقتصادی را با فرهنگ بومی تولید کرده‌ایم,

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، سردار حسین اکبری در نشست هم اندیشی جامعه کار و تولید خراسان شمالی اظهار کرد: بعد از انقلاب، کسی فکر نمی‌کرد ایران به این قدرت در منطقه دست یابد. اکنون قدرت ایران غیرقابل انکار است و دشمنان نیز به آن اذعان دارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: دشمنان ما دیگر از گزینه‌های روی میز و زیر میز سخن نمی‌گویند، چون می‌دانند این راه‌ها نشدنی است. به همین دلیل، چشم به خاکریز اقتصاد دوخته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید خاکریز اقتصادی را بالاتر آورد و آن را ترمیم کرد، گفت: ما می‌توانیم دانش اقتصادی را با فرهنگ بومی تولید و از تجربه‌های دیگر کشورها استفاده کنیم که این اقدام در حال انجام است.

مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه این مراسم گفت: اقدامات بسیاری در جامعه کار و تولید خراسان شمالی رخ داد که نمود همه آن‌ها در کاهش آمار بیکاری استان نمایان شد.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات و حمایت‌های دولت و تلاش‌های جامعه کار و تولید سبب کاهش آمار بیکاری در استان شد و شاخصی که ۱۰ درصد بود، به پنج درصد رسید و برای نخستین‌بار آن را تجربه کردیم.

اسلام خواه افزود: در پایان سال ۱۴۰۰ میزان بیکاری در استان ۹.۷ درصد بود اما تابستان امسال در حالی وارد کانال پنج درصد شد که این میزان در تابستان سال گذشته ۹.۲ درصد بود.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک