شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ساعت ۸:۳۲
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی :

کاهش ۱۲ درصدی مسمومیت با گاز Co در اسفراین

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای بهمن ماه، نسبت به سال گذشته مسمومیت با گاز co ۱۲ درصد کاهش داشته است.
کاهش ۱۲ درصدی مسمومیت با گاز Co در اسفراین,

صغری قلی پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، گفت:خوشبختانه مسمومیت با گازcoنسبت به سال گذشته۱۲درصد کاهش داشته است که از ابتدای بهمن ماه تاکنون۱۱مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن رخ داده که از این تعداد۶نفر مرد و۵نفر زن بوده اند، همچنین ازاین تعداد۳نفر،سن کمتر از پانزده سال داشته اند.

وی در ادامه افزود: درصورتی که از وسایل گرمایشی استفاده می کنیدو خود یااطرافیان شمادچار سردرد، تهوع، مشکلات تنفسی،سرگیجه،اختلال هوشیاری شدید سریعا محل را ترک کرده و به اطرافیان جهت خروج از محیط کمک کنید و در صورت شدت علائم از سازمان های امدادی درخواست کمک کنید.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی اسفراین یادآور شد: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده همشهریان محترم از وسایل گرمایشی، جهت جلو گیری و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO لازم است که از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده شود و از باز بودن لوله بخاری وتهویه مناسب مکان اطمینان حاصل شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک