جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ساعت ۶:۰
استاندار :

۹۰۰ پنل خورشیدی در خراسان‌شمالی تحویل داده شد

استاندار خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته و امسال ۹۰۰ پنل خورشیدی به خانوارهای خراسان‌شمالی تحویل داده شد.
 ۹۰۰ پنل خورشیدی در خراسان‌شمالی تحویل داده شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد عملکرد کمیته امداد در استان در حوزه‌های معیشتی، فرهنگی و آموزشی، اشتغال و خودکفایی مددجویان را بسیار امیدوارکننده دانست.

حسین‌نژاد هدفگذاری کمیته امداد را خودکفایی و درآمدزایی برای خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: در راس کمیته امداد فردی مجرب و جهادی قرار گرفته که فراتر از توان کار می‌کند و این روحیه در زیر مجموعه نیز تسری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ورود کمیته امداد در پروژه‌هایی مثل زنجیره نوغانداری و حمایت از اشتغال خانواده‌ها در حوزه فرش، درآمد استان را افزایش داده و مورد حمایت ماست و بانک‌ها نیز باید در پرداخت تسهیلات به این امور کمک‌کنند.

استاندار گفت خیرین و کمیته امداد با کمک خیرین، نتیجه فعالیت‌های خود را در کوتاه مدت می‌بینند و از لذت معنوی آن در کمک به مددجویان، دانش آموزان و دانشجویان بهره‌مند می‌شوند و سرمایه خوبی از خاطرات خوش را در زندگی فراهم می‌کنند .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته اظهار داشت: امسال با پرداخت یک هزار و ۸۲۵ فقره جهیزیه به مددجویان، مزدوجین تحت پوششِ، در انتظار جهیزیه در استان نداریم.

الهی راد از تحت پوشش داشتن ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز  و  ۷۵۹ دانشجو و طلبه در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان در حال ساخت است که در عید فطر امسال ، دو هزار و ۳۰۰ واحد آن واگذار خواهد شد .
وی از پرداخت ۴ هزار و ۹۳۶ فقره وام از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان خبر داد و افزود:  ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی فعال است .
الهی راد برخی چالش های پیش روی کمیته امداد را نیز بر شمرد که استاندار برای کمک در رفع آنها ، قول مساعد داد .

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک