جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ساعت ۱۰:۳۳
با ابلاغ ارتقای رتبه از شرکت توانیر؛

شرکت برق خراسان شمالی به جمع شرکت‌های برق برتر پیوست 

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، شرکت توانیر رتبه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از رتبه «ب مثبت» به «الف» ارتقا داد.  
شرکت برق خراسان شمالی به جمع شرکت‌های برق برتر پیوست ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی شرکت برق خراسان شمالی، حسن چاهی اظهارکرد: بدین ترتیب شرکت توزیع نیروی برق استان به جمع شرکت‌های حائز اهمیت برق کشور پیوست که به موجب آن شاخص‌های کیفی و کمی آن ارتقا پیدا می‌کنند.  

وی با بیان این که به موجب این ارتقا، نمودار سازمانی این شرکت در بخش‌های مختلف گسترش پیدا می‌کند، افزود: ارتقای رتبه شرکت‌ها می‌تواند به بهبود فرایندهای سازمانی و هم چنین توسعه و افزایش خدمات به کارکنان و شهروندان شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تأکید کرد: در انتخاب شاخص‌های ارتقای رتبه توسط شرکت توانیر به این مهم توجه شده است که بتوانند مقادیر کمی را از سامانه‌های برخط، صورت‌های مالی شرکت‌های توزیع نیروی برق، گزارش‌های هیئت‌مدیره به مجمع‌عمومی صاحبان سهام شرکت‌های توزیع و آمار تفصیلی صنعت برق ایران در بخش توزیع، احصا و اتخاذ کنند.  

مدیرعامل این شرکت خراسان شمالی ادامه داد: شرکت توانیر با رتبه‌بندی شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور بر اساس شاخص‌های مختلف، وضعیت کلی شرکت‌های توزیع برق در کشور را مورد بررسی قرار داده است که در این رتبه‌بندی به خلاصه وضعیت شرکت‌های توزیع پرداخته شده و امتیاز هر شرکت در شاخص‌های موردنظر توانیر مشخص شده است.  

چاهی خاطرنشان کرد: در این میان، خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در ۲۰ شاخص منتخب از حوزه‌های برنامه‌ریزی، نظارت راهبردی، مهندسی و راهبری شبکه، هوشمندسازی و امور مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفت و حائز ارتقای رتبه از «ب مثبت» به «الف» شد.  

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک