پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۱۱:۴۰
استاندار خراسان‌شمالی:

مردم امروز نشان می‎‌دهند پای عقیده‌شان هستند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: دشمنان باید بدانند که مردم کشور ایران پای آرمان‌ها ایستادند و امروز مجددا نشان می‌دهند که محکم و استوار پای خون شهدا و عقیده خودشان ایستاده‌اند.
مردم امروز نشان می‎‌دهند پای عقیده‌شان هستند,

محمدرضا حسین‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» اظهار کرد: با حضور در پای صندوق‌های رأی ارکان نظام را داریم تکمیل می‌کنیم

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که انتخابات هم حق و هم تکلیف است، افزود: قسمت حق این است که مردم از نظرات خود استفاده می‌کنند که ارکان نظام را در جهت منویات مقام معظم رهبری تحکیم ببخشند؛ بنابراین به‌عنوان یک تکلیف دینی باید پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشیم.
وی تاکیدکرد: دشمنان رصد می‌کنند که پشتوانه نظام ما مردمی و رهبری بوده و دوام کشور بر پایه مردم است چراکه اگر بهترین رهبر هم در کشوری وجود داشته باشد ولی مردم پشت آن نظام نباشند، دشمن از این موضوع استفاده می‌کند؛ بنابراین حضور حداکثری مردم دشمن را ناامید می‌کند و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند مردم پای آرمان‌های کشور هستند.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از مردم خراسان شمالی که همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم کشور کردند درخواست دارم با حضور حداکثری در ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته باشند.
حسین‌نژاد گفت: دشمنان باید بدانند که مردم کشور ایران پای آرمان‌ها ایستادند و امروز مجدداً نشان می‌دهند که محکم و استوار پای خون شهدا و عقیده خودشان ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: ۶۳۰ هزار نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رأی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: یک هزار و ۵۷۹ نقطه شهری و روستایی استان برای رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۹۲ درصد شعبه‌های اخذ رای در تمام مناطق استان مستقر شدند و مابقی آن به دلیل سخت گذر بودن روستاها به زودی دایر خواهد شد.
مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک