پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۱۰:۵۴
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی:

مردم خراسان شمالی در صحنه بودنشان را اثبات کرده‌اند

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بندانند مردم دیندار، نجیب و انقلابی خطه خراسان شمالی در صحنه‌های مخلتف حضورشان را ثابت کردند. 
مردم خراسان شمالی در صحنه بودنشان را اثبات کرده‌اند,

سردار اسماعیل فرجی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: باتوجه به اهمیت انتخابات، اولین فریضه‌ای که مهم دانستم این بود که برای رأی گیری در مسجد انقلاب حضور پیدا کنم و خواهش بنده از مردم این است که هرچه سریع‌تر پای صندوق‌های رأی باشند که در ساعات پایانی رأی تجمع صورت نگیرد.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن دل‌سرد کردن مردم از حضور در انتخابات بوده است که در چند ساعت گذشته  شکبه‌های معاند با ایجاد یأس و نا امیدی برای مردم کشور به دنبال این هستند که حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی ادامه داد: مسئولان برای خدمتگزاری مردم تلاش  و کوشش مضاعفی انجام داده‌اند و ارتقا بسترهای مختلف جهت خدمت به مردم بوده اما دشمنان باسیاه‌نمایی مانع دیده شدن پیشرفت‌های عرصه علم و پژوهش، نظامی و موارد دیگری شده و دنبال نا امیدی مردم هستند.

سردار فرجی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بندانند مردم ما به خصوص مردم خطه خراسان شمالی دیندار، نجیب و انقلابی هستند که در صحنه‌های مخلتف حضورشان را ثابت کردند. 

وی ادامه داد: توصیه ما این است که مردم در سرنوشت خودشان شریک شوند و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، امیداوریم با این انتخاب بتوانیم نمایندگانی که اصلح و انقلابی هستند به مجلس راه پیدا کنند تا گامی بلند در جهت رشد استان بردارند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیام ما به دشمنان این است که شما ۴۵ سال است که فتنه می‌کنید، هنوز مردم ایران را  نشناختید، هنوز اسلام و قرآنی که عجین شده با پوست و استخوان را نشناختید مردم پای انقلاب هستند. پیش بینی ما این خواهد بود که امروز حضور مردم حداکثری خواهد بود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک