دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۶:۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی:

در کشور ما مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: در کشور ما مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند و هیأت‌های اجرایی و نظارت بر صحت انتخابات نظارت می‌کنند.
در کشور ما مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند ,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حسن ناهیدی، در جلسه تبیین مسائل روز و نقش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که با حضور امدادگران کمیته امداد در محل اداره کل این نهاد برگزار شد، گفت: امروز خدمات کمیته امداد از بروز خیلی از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های مددجویان جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم محور همه میدان‌ها هستند، افرود: در جهان امروز برگزاری انتخابات در کشورها به عنوان یک مؤلفه قدرت محسـوب می‌شود و به نوعی مشروعیت جهانی به کشورها می‌دهد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ادامه داد: امروز هر چه قدر میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد ثبات، امنیت و اقتدار ملی در کشور افزایش می‌یابد.

ناهیدی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یک فرصت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است، خاطر نشان کرد: ما باید قدردان این نعمت باشیم و در صحنه انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی تأکید بر اینکه امروز کمیته امداد به عنوان مولود انقلاب و مورد اعتماد همگان است، افزود: خدمات این نهاد از بروز خیلی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه تمام شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه مهیا شده است، گفت: در کشور ما مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند و هیأت‌های اجرایی و نظارت بر صحت انتخابات نظارت می‌کنند.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک