یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ساعت ۷:۱۴

جشن رأی اولی‌ها در بجنورد برگزار شد

رأی اولی‌ها در گردهمائی بزرگ خود در مصلای شهر بجنورد بر نقش آفرینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تأکید کردند.
جشن رأی اولی‌ها در بجنورد برگزار شد ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، جشن رأی‌اولی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در بجنورد برگزار شد که در این مراسم عابدین عابدی‌مقدم، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی با اشاره به برگزاری پنج انتخابات در نخستین سال استقرار نظام اسلامی، گفت: مشارکت مردم در انتخابات نقطه قوت و اتکای جمهوری اسلامی و مایه استحکام ملت در مقابل توطئه های دشمنان است.

وی حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات پیش رو را تعیین کننده و موثر دانست و افزود: نقش آفرینی آگاهانه شما، پای صندوقهای رای بر سرنوشت کشور در چهار سال آتی موثر خواهد بود. 

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز از آمادگی بیش از ۲۰ هزار رای اولی‌ برای مشارکت در انتخابات استان خبر داد و افزود: علاوه بر این ۱۷۰ هزار سفیر مشارکت نیز به تبیین اهمیت حضور حماسی در عرصه های اجتماعی و سیاسی می پردازند.

 وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از سوی مردم، با نظارت مردم و با رای مردم برگزار می شود، افزود: در ایران اسلامی مسیر حرکت کشور را مردم همیشه در صحنه این سرزمین تعیین خواهند کرد.

انتهای خبر/ د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک