پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۲:۱
در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی مطرح شد؛

۱۵۰ مدرسه خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی،  آمادگی ۱۵۰ مدرسه با ۹۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروز ۱۴۰۳ در خراسان شمالی مطرح شد.
۱۵۰ مدرسه خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر در استان برای میزبانی و  پذیرایی از مسافران نوروزی صورت‌گرفته است.

مهدی رشیدی افزود: این کمیته‌ها در بخش‌های مختلف گردشگری، ترافیک و حمل‌ونقل، خدمات و اسکان و سلامت و... برنامه فعال‌اند و تمام تمهیدات لازم خدمات به مسافران اندیشیده شده است.

رشیدی هم‌زمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان را موردتوجه قرارداد و گفت:  باید اقدامات مضاعفی در جهت خدمات‌دهی و افزایش ماندگاری مسافران به استان صورت بگیرد و نواقص و ضعف‌ها احصا و رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه سال گذشته استان از لحاظ کاهش تصادفات بین‌شهری و ارائه خدمات سفر در جایگاه خوبی قرار داشت، تأکید کرد: در جهت کاهش تصادفات باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت جاذبه‌های گردشگری روستایی، خاطرنشان کرد: دفتر روستایی با هماهنگی دهیاری‌ها برای استفاده از ظرفیت جاذبه‌های گردشگری با اولویت روستاهای دارای بوم‌گردی نسبت به زیباسازی روستاها و برنامه‌ریزی خدمات‌دهی و جذب گردشگر توجه داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از کمیته‌ها به ارائه گزارش کار پرداختند و برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بیش از ۸۲۲ دستگاه ناوگان شامل ۹ هزار صندلی برای جابه‌جایی مسافران،۲۲ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر و ۶۰ پایگاه شامل ۱۸ پایگاه شهری و ۴۲ پایگاه جاده‌ای دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد.

همچنین در این جلسه از آماده‌سازی ۱۵۰ مدرسه با ۹۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و ساماندهی و نظارت بر مجتمع‌ها رفاهی بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و تفرجگاه‌ها، اصلاح محورها و خط‌کشی معابر، زیباسازی و مرمت و لکه‌گیری به‌عنوان اهم اقدامات صورت‌گرفته مطرح شد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک