یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۶:۳۶
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

رفع شبهات، راهکار افزایش مشارکت در انتخابات است

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم، پاسخگویی مسئولین به شبهات و سؤالات مردم است.
رفع شبهات، راهکار افزایش مشارکت در انتخابات است,

اعظم‌السادات افشین‌فر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم، پاسخگویی مسئولین به شبهات و سؤالات مردم است.

 وی افزود: موضوع دیگری که باعث انتخابات پرشور می‌شود این است که خدمات درست به مردم ارائه شود به طور مثال مردم احساس کنند در گرانی‌ها ثباتی ایجاد شده است که مقداری مردم را امیدوار می‌کند.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: انتخاب اصلح با تحقیقات بیشتر به دست می‌آید که دستگاه‌های نظارتی نیز باید به مردم کمک کنند تا افرادی که در ادوار گذشته نتوانسته‌اند مسئولیتشان را به‌خوبی انجام دهند اسامی‌شان را منتشر کنند همچنین دستگاه‌های نظارتی می‌توانند رزومه نامزدها را مورد بررسی قرار بدهند.

 افشین فر در پاسخ به این سؤال که معیار انتخاب درست چیست، تصریح کرد: باید دقت شود فردی که انتخاب می‌کنیم، فردی با لیاقت، باتقوا، پاک‌دست و متعهد باشد.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در مورد علت حضور حداکثری در انتخابات را این‌گونه تشریح کرد: اگر میزان شمارکت بالا باشد به تمام جهان با اعلام میزان مشارکت می‌توانیم بگوییم مردم نظام را دوست دارند و برای همین در سرنوشت خودشان تأثیرگذار هستند و مشروعیت اسلامی را بالاتر می‌برد.

 این مسئول افزود: نماینده‌ای که با تعداد آرا بالا به مجلس راه پیدا می‌کند از قدرت مردمی برخوردار است و این مهم بر پیگیری کارهای مردم و احساس تعهد بیشتر در قبال مردم تأثیرگذار است.

 افشین‌فر اضافه کرد: تشکل‌های مردمی بر شور و نشاط انتخاباتی تأثیرگذار است همچنین چهره‌های هنری، اقتصادی، ورزشی، دانشجویان، اساتید دانشگاه، روحانیون می‌توانند با منطق صحیح مردم را برای حضور در انتخابات قانع کنند.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در پایان خاطرنشان کرد: انتظار از مجلس شورای اسلامی آینده فرمایش امامین انقلاب است که مجلس باید به تمام مسائل اساسی نظام پردازد، وظیفه نظارت بر سه قوه وظیفه مجلس است و همچنین مجلسی مردمی، خدمتگزار، ولایی و انقلابی مدنظر ما است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک