شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ساعت ۶:۳۷
رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اسفراین:

شهرستان اسفراین و بام و صفی‌آباد ۶۹۰ دانش‌آموز رأی اولی دارد

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اسفراین گفت:  تعداد رأی اولی‌های دانش‌آموز در شهرستان اسفراین و بام و صفی‌آباد ۶۹۰ نفر است که رأی اولی‌ها در کنار سایر آحاد جامعه و همراه با والدین خود در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.
شهرستان اسفراین و بام و صفی‌آباد ۶۹۰ دانش‌آموز رأی اولی دارد,

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» در اسفراین گفت: ما هم به نوبه خودمان در آموزش‌وپرورش سعی کردیم دانش‌آموزان را با بحث انتخابات و  مردم‌سالاری آشنا کنیم تا در روز ۱۱ اسفند در کنار آحاد مختلف مردم یک انتخابات بسیار پرشور و دانش‌آموزان هم یک حضور حداکثری داشته باشند.

 نوری افزود: برنامه‌ای که دررابطه‌با انتخابات پیش‌بینی‌شده برگزاری تریبون آزاد در ایام منتهی به انتخابات است که از اول اسفند تا روز انتخابات در مقابل اداره آموزش‌وپرورش باهدف جذب مشارکت حداکثری جوانان را دعوت به مباحثه و صحبت دراین‌خصوص می‌کند.

وی تعداد رأی اولی‌های دانش‌آموز را در شهرستان اسفراین و بام و صفی‌آباد ۶۹۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: رأی اولی‌ها در کنار سایر آحاد جامعه و همراه با والدین خود در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

مصاحبه از: سکینه رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک