شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ساعت ۱۰:۵۴
پایگاه خبری عصر اترک بررسی کرد؛

آمادگی کامل اسفراین برای حضور پرشور در انتخابات

مدت‌هاست در شهرستان اسفراین خبرهای انتخاباتی مبنی بر اینکه چه کسی به گردونه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد شده و آن یک‌نفری که قرار است از حوزه انتخابیه شهرستان اسفراین بر کرسی بهارستان تکیه بزند و صدای مردم شهرستان‌های اسفراین و بام و صفی‌آباد باشد چه کسی می‌تواند باشد.
آمادگی کامل اسفراین برای حضور پرشور در انتخابات,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، باتوجه‌به شهرستان شدن بخش بام و صفی‌آباد، مردم این شهرستان امسال به‌صورت یک شهرستان مستقل از شهرستان اسفراین در انتخابات شرکت خواهند داشت؛ و نامزد انتخاب شده در این دوره نماینده دو شهرستان اسفراین و بام و صفی‌آباد می‌شود.

از آن جایی که موقعیت و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این دو شهرستان بسیار زیاد است و ازاین‌رو شهروندان از نامزدهای شرکت‌کننده در دوازدهمین مجلس انتظار دارند که اولویت‌های برنامه‌هایشان پیشرفت و شناساندن این ظرفیت‌ها در سطح کشور باشد.
 

 

پیش بینی ۱۲۰ شعبه اخذ رای در دو شهرستان اسفراین و بام و صفی آباد 

فرماندار شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین گفت: هدف اصلی ما، زمینه‌سازی برای برگزاری يک انتخابات پرشور، شفاف، سالم و رقابتی در سطح شهرستان است.

مسلم نوری افزود: حضور پرشكوه و بسترسازی برای مشاركت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است؛ لذا انتظار می‌رود با تمهيدات انديشيده شده فضای مناسبی برای حضور گسترده مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه ايجاد شود
.

فرماندار اسفراین خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث تثبیت اقتدار نظام در عرصه ملی و جهانی می‌شود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی‌آباد گفت: هزار و پانصد و شصت و هفت نفر شامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و معتمدین شعب، نمایندگان فرماندار، نیروهای پشتیبانی و نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: همچنین برای این دور از انتخابات ۱۲۰ شعبه اخذ رأی شهری، روستایی، سیار و ثابت در مرکز حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی‌آباد تأمین و جانمایی شده است.

فرماندار اسفراین گفت: از این تعداد شعب، ۹۳ شعبه در اسفراین و ۲۷ شعبه در بام و صفی‌آباد است که ۷۳ شعبه در بخش مرکزی،۳۶ شعبه شهری، ۳۷ شعبه روستایی و ۲۰ شعبه در بخش زرق آباد تعیین شده است.

 نوری با بیان اینکه تا این لحظه ۲۲ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گردونه رقابت حضور دارند، افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردمی برگزار شده و امید می‌رود با حضور همه آحاد و اقشار جامعه برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در شهرستان را شاهد باشیم.

 

 

اقدامات اخیر دولت باعث ایجاد حس رضایتمندی در شهروندان شده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در اسفراین گفت: انتخابات در شهرستان اسفراین باتوجه‌به رقابت غیرعلنی نامزدهای انتخاباتی از ماه‌ها قبل شروع شده و شور انتخابات در شهرستان اسفراین نسبت به سایر شهرستان‌ها دیگر استان از یک شرایط ویژه و بهتری برخوردار است.

عیسی آگاهی ادامه داد: برآوردی که ما داریم شور تبلیغات نامزدهای مجلس یقیناً به مشارکت افزوده است و برآیندی که از مردم جامعه داریم حکایت از این دارد که آنها سخت به دنبال این هستند که فرد اصلح را از بین کاندیداهای انتخاب کنند.

آگاهی گفت: تبلیغات زیر پوستی و تبلیغات غیرعلنی که به‌صورت نشست‌های خانگی جمع‌هایی که به‌عنوان هم‌اندیشی‌ها برگزار می‌شود و استقبالی مردم از این نشست‌ها حکایت از این دارد که مردم شهرستان اسفراین مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت.

 معاون سیاسی‌ و اجتماعی فرماندار اسفراین اظهار کرد: آنچه که مشاهده شده نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشتیم در مشارکت‌هابرآورد شده است بطوری که در راهپیمایی امسال ۸۰ برابر دوره گذشته میزان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر بوده واگر بخواهیم این مشارکت را به حضور در انتخابات تعمیم بدهیم یقیناً ما امسال انتخابات پرشوری در مجموعه شهرستان خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: باتوجه‌به خدمات خوب دولت به‌ویژه در مجموعه شهرستان اسفراین که
۲۷ میلیارد ریال پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح شد مجموعاً با این اوصاف یقیناً افزایش میزان مشارکت تأثیرگذار باشد مشروط بر اینکه این خدمات به‌خوبی به مردم اطلاع‌رسانی شود و میزان رضایتمندی مردم جامعه را افزایش دهد و این عامل یکی از عوامل مهم افزایش‌دهنده میزان مشارکت است.
 

۶۹۰ دانش‌آموز رأی اولی امسال به سن تکلیف سیاسی رسیده‌اند

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اسفراین هم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در اسفراین گفت:  ما هم به نوبه خودمان در آموزش‌وپرورش سعی کردیم دانش‌آموزان را با بحث انتخابات و بحث مردم‌سالاری آشنا کنیم تا در روز ۱۱ اسفند در کنار آحاد مختلف مردم یک انتخابات بسیار پرشور و دانش‌آموزان هم یک حضور حداکثری داشته باشند.

محمد نوری افزود: برنامه‌ای که دررابطه‌با انتخابات پیش‌بینی‌شده برگزاری تریبون آزاد در ایام منتهی به انتخابات است که از اول اسفند تا روز انتخابات در مقابل اداره آموزش‌وپرورش باهدف جذب مشارکت حداکثری جوانان را دعوت به مباحثه و صحبت دراین‌خصوص می‌کند.

نوری تعداد رأی اولی‌های دانش‌آموز را در شهرستان اسفراین و بام و صفی‌آباد ۶۹۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: رأی اولی‌ها در کنار سایر آحاد جامعه و همراه با والدین خود در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

 

۲۰ شعبه ثابت و سیار برای بخش جدید زرق آباد پیش‌بینی شده است

سرپرست بخشداری زرق آباد و رئیس هیئت اجرایی بخش زرق آباد هم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک دراسفراین گفت: در ادوار انتخابات، شهرستان اسفراین از حساسیت برخوردار بوده و همیشه در همه انتخابات و برنامه‌های انقلابی حضور فعال داشته‌اند خصوصاً در راهپیمایی اخیر جمعیت اسفراین بی‌سابقه بود می‌توان اظهار کرد که در طی سال‌های گذشته چنین جمعیتی ثبت نشده بود.

مصطفی خوش‌اندام ادامه داد: رصدی که انجام شده از جلسات خانگی که نامزدهای شاخص انتخابات نمایندگی داشتند استقبال خوبی از این جلسات شده است و ما هم انتظار داریم و امید است که مشارکت خوبی در این شهرستان داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در بخش زرق آباد ۲۰ شعبه انتخابیه پیش‌بینی‌شده که ۸ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است.

 

تهیه و تنظیم/ رضازاده

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک