یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ساعت ۸:۱۱
وزیر آموزش و پرورش:

معلمان مشارکت حداکثری در انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند

رضامراد صحرايي با بیان اینکه قريب به ۲۸۰ هزار معلم از مجريان انتخابات هستند، گفت: از همكارانم ميخواهم موضوع مشاركت حداكثري كه تضمين كننده پيشرفت بيش از پيش كشور است را در دستور كار خود داشته باشند و براي آن بكوشند.
 معلمان مشارکت حداکثری در انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند,

به گزارش عصراترک، رضامراد صحرايي وزير آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس درباره نقش فرهنگيان در انتخابات، اظهار كرد: بر همه ما روشن است كه معلمان چه نقش كليدي و پيشتازي در جريانهاي فرهنگي و سياسي كشور دارند.

وی با بیان اینکه معلمان برگزاركننده انتخابات هستند و اين امانت مردم در دست آنهاست، گفت: مدارس محل اجراي انتخابات هستند و مطابق معمول قريب به 280 هزار معلم از مجريان انتخابات هستند.

صحرایی با تأکید بر اینکه معلمان در ترغيب و تشويق افراد به مشاركت حداكثري، نقش آفرين هستند، افزود: بنده اطمينان دارم حضور پرشور معلمان، زمينه ساز حضور پرشور ساير اقشار در

انتخابات رقابتي، سالم، ايمن، پرشور و مشاركتيِ پيش رو خواهد بود. وی تصریح کرد: همين جا هم از اين رسانه به عنوان يك فرصت بهره برده و از همكارانم ميخواهم موضوع مشاركت حداكثري كه تضمين كننده پيشرفت بيش از پيش كشور است را در دستور كار خود داشته باشند و براي آن بكوشند. پايان پيام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک