سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۲۰:۴۹
رئیس اداره بهره برداری و توسعه شبکه آب امور آب و فاضلاب شهرستان اسفراین:

آب ۶۰۰۰ مشترک در اسفراین قطع شد

رئیس اداره بهره برداری و توسعه شبکه آب امور آب و فاضلاب شهرستان اسفراین گفت: گود برداری و عدم رعایت حربم تاسیسات باعث قطعی آب ۶۰۰۰ مشترک در سطح شهر اسفراین شد.
 آب ۶۰۰۰ مشترک در اسفراین قطع شد,

محمد فولادی، رئیس اداره بهره برداری و توسعه شبکه آب امور آب و فاضلاب شهرستان اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، گفت:گود برداری ساختمان و عدم رعایت حریم تاسیسات باعث اتفاق در شبکه توزیع آب شرب واقع در خیابان شهید مرادیان جنب پزشکی قانونی شد.
وی افزود: اتفاق شبکه توزیع خط ۴۰۰ میلیمتر آزبست باعث قطعی آب ۶۰۰۰ مشترک در سطح شهر اسفراین شد که پس از اعلام به مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بلا فاصله تیم امداد آب امور آبفای اسفراین با کلیه تجهیزات خود در محل حاضر و نسبت به رفع آن اقدام  و هم اکنون تیم امداد مشغول خدمت رسانی می باشد.
فولادی از همشهریان عزیز اسفراینی باصبر و شکیبایی و همچنین با مدیریت مصرف خادمان خود در امور آبفای اسفراین را یاری می نماید تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک