پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ساعت ۱۵:۵۹
ده روز مانده به دوازدهمین دوره انتخابات؛

شور وحال انتخاباتی در دیار گرمه برپا شده است

ده روز مانده تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقیمانده اما فضای مجازی و محافل شهرستان گرمه، حال وهوای انتخاباتی را به خود گرفته است.
شور وحال انتخاباتی در دیار گرمه برپا شده است,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، یازدهم اسفند ماه سال جاری، دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد وسرنوشت مردم برای چهارسال به یک نماینده در حوزه قانون گذاری و دفاع از حقوق مردم داده می شود. 

اهمیت انتخابات به قدری است که مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکنون در این خصوص وبرگزاری آن بارها تاکیدات راهبردی ومهمی داشته اند و به چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت ومشارکت اشاراتی کرده‌اند. 

شهرستان گرمه همواره در تمامی صحنه های انقلاب حضور پر رنگ و حداکثری از خود به نمایش گذاشته و در دفاع از آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کرده است. 

فضای انتخاباتی در این شهرستان شور وحال خاصی به خود گرفته، با اینکه هنوز تا شروع انتخابات فرصت باقی است اما شاهد حضور کاندیدا از خیلیوقت پیش در سطح روستاها ومحافل وجمع های خانوادگی هستیم وهر کاندید از برنامه های خود برای آینده بهتر سخن میگوید.

 

شور وشوق انتخاباتی در سطح شهرستان گرمه داغ شده و شهروندان برای برای رسیدن روز رای گیری لحظه شماری می‌کنند. 

اصل مهم حفظ سلامت انتخابات است. 

هرچند دشمنان انقلاب بیش از چهار دهه هر بار مایوس شدند از رسیدن به اهداف خود دست نکشیدند اما اینکه هربار سنگ روی یخ می شوند خود سیلی محکم برای آنها خواهد بود. 

اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس هم از این لحاظ مهم است که با توجه به تحولات منطقه وجریان های سیاسی داخلی وخارجی وترغیب دشمن برای عدم مشارکت مرپم بیشتر از میزان چند دهه اخیر اهمیت دارد.

گزارش از فیروزه

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک