یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ساعت ۱۲:۷

راهیابی والیبالیست فاروجی به اردوی تیم ملی بانوان

حنانه ابراهیمی قلعه صفا، والیبالیست نوجوان و آینده‌دار فاروجی به ششمین اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال کشور راه یافت.
راهیابی والیبالیست فاروجی به اردوی تیم ملی بانوان ,

به گزارش صبح فاروج، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال کشور برای اعزام به مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا اعلام و حنانه ابراهیمی قلعه صفا والیبالیست نوجوان و آینده‌دار فاروجی به این اردوی انتخابی دعوت شد.

مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران تلاش دارد با تست جسمانی و آزمون‌های تکنیکی استعدادهای برتر والیبال نوجوانان دختر ایران در اردوهای انتخابی، بهترین‌ها را به اردوی آماده‌سازی دعوت کند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی باید روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه دوم و سوم اسفندماه بر اساس برنامه اعلام شده در کمپ تیم‌های ملی زنان (کمپ چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور یابند.

انتهای پیام/م. شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک