جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۱۲:۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

ثبت ۹۳۰۰ ولادت در بیمارستان‌های خراسان شمالی طی امسال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی ۱۰ ماه امسال ۹ هزار و ۳۷۶ نوزاد در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه متولد شده‌اند درحالی‌که این شاخص در مدت مشابه سال قبل ۸ هزار و ۸۶۴ مورد بوده است.
ثبت ۹۳۰۰ ولادت در بیمارستان‌های خراسان شمالی طی امسال,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جواد شاهین فر گفت: از تولدهای به ثبت رسیده در ۱۰ماهه امسال، ۴ هزار و ۹۴۴ تولد از این میزان پسر و بقیه دختر بوده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: همچنین بیش از ۸۵ درصد از زایمان‌های ثبت شده معادل ۵ هزار و ۸۵۴ مورد از تولدها، طبیعی بوده‌اند.

 شاهین فر گفت: زایمان‌های بی‌درد دارویی نیز در این مدت انجام شده که ۵۵.۶۹ درصد از این زایمان‌ها غیردارویی و بقیه دارویی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای این قانون، حمایت از زوجین نابارور با راه‌اندازی و فعال‌سازی خدمات سطح سه ناباروری در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد و خدمات سطح دو ناباروری در شیروان انجام شده و در مدت اعلام شده ۵ هزار و ۱۲۱ نفر در مرکز ناباروری بجنورد خدمات دریافت کرده‌اند.

وی اجرای مصوبات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گسترش خدمات درمان ناباروری استان و برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی را از جمله گام‌های عملیاتی در راستای سیاست‌های جوانی جمعیت عنوان کرد.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک