پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۱۱:۰
 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:

برپایی سیاه‌چادر عشایر خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برپایی سیاه‌چادر عشایر این استان در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.
برپایی سیاه‌چادر عشایر خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران,

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: خراسان شمالی با رویکرد معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی روستایی و عشایری در این نمایشگاه است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان علاوه بر بازدید از غرفه صنایع‌دستی می‌توانند با آداب‌ورسوم مردم منطقه، موسیقی فولکلوریک و غذاهای محلی استان در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران آشنا شوند.

 مستوفیان افزود: خراسان شمالی در آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در سالن ۳۸ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

 لازم به ذکر است هنر بافت سیاه‌چادر بافی عشایر خراسان شمالی توسط کارشناسان این اداره کل در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک