جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۷:۱

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی با روی صحنه رفتن گروه موسیقی «هزار و یک شب» به سرپرستی «حبیب ولی پور» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن آغاز به کار کرد.
سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی آغاز به کار کرد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، شب گذشته در نخستین شب از اجرای جشنواره موسیقی فجر، در بخش موسیقی سنتی ۷ گروه شامل «هزار و یک شب» به سرپرستی «حبیب ولی پور»، گروه «راه و آه» به سرپرستی «سیاوش حسین زاده»، گروه همای به سرپرستی «احمد وحدانی» گروه «رامتین» به سرپرستی «دانوش جباری»، نی و دف بانوان همای، گروه «فروغ» به سرپرستی «نوید نجاتی» و گروه «غوغا» به سرپرستی «شایان آدینه زاده» درکنار تک نوازی «طاهر اقطابی» به هنرنمایی پرداختند.

تجلیل از ۳ پیشکسوت عرصه موسیقی سنتی استان از دیگر بخش‌های در نظر گرفته در شب نخست این رویداد هنری بود.

هنرمندان رشته‌های موسیقی مقامی و پاپ نیز بیست و ششم و بیست و هفتم به اجرای برنامه خواهند پرداخت، هنرمندان هر روز در ۱۰ سئانس از ساعت ۱۸ الی ۲۲ برای علاقه مندان به موسیقی اجرا خواهند داشت.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی که با اجرای۲۴ گروه و ۵ تک نواز استان در ۳ بخش سنتی، مقامی و پاپ از شب گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد آغاز به کار کرده است تا بیست و هفتم ماه جاری ادامه دارد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک