جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ساعت ۷:۰
کارشناس مسائل سیاسی:

گفتمان امام (ره) خودباوری را به بانوان هدیه داد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: گفتمان حضرت امام (ره) که در واقع از اسلام ناب محمدی الگوگیری شده است، به بانوان جامعه، خودباوری و اعتمادبه‌نفس را هدیه داد.
گفتمان امام (ره) خودباوری را به بانوان هدیه داد,

زهره وضیع، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» اظهار داشت: حضور عظیم و باشکوه بانوان در راهپیمایی‌ها و همراهی کم‌نظیر آنها در جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، جلوه‌های بی‌نظیر از زن مسلمان را به کشورهای اسلامی و غرب نشان داده است.

وضیع با تأکید بر این موضوع که بانوان امروز آگاه‌تر به میدان آمده‌اند، افزود: زنان، دیگر درس‌های تکراری نظام سرمایه‌داری غرب را که استثمار با نمایش ابتذال است را نمی‌پذیرد و سال‌هاست این فتنه‌ها برای آنها کهنه و مورد نفرت واقع شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: بانوان جامعه ما این بار نیز همچون هر ساله با حضوری پرشکوه در میدان سیاست و انتخابات با رشد و تعالی که امامین انقلاب برایشان به ارمغان آورده‌اند، نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب می‌کنند و علاوه بر این خانواده‌هایشان را برای این حضور تشویق خواهند کرد.

مدیر اسبق حوزه علمیه الزهرا بجنورد ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بانوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، کارآمد و صاحب‌نظر شده‌اند، اما گویا در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها دیده نمی‌شوند و به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی این عیب است و باید برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: دولت با برطرف‌کردن مشکلات اقتصادی و برقراری امنیت اقتصادی می‌تواند از کسب‌وکارهای کوچک حمایت‌های بیشتری داشته باشد و گامی در جهت حمایت از اشتغال مردم بردارد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: علاوه بر پیشرفت‌ها در حوزه بانوان، کشور ایران توانسته در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی و درمانی، آموزش و تربیتی، نظامی و دفاعی و زیرساختی، دستاوردهای زیادی را برای کشور و مردم ایجاد کند.

مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک