پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ساعت ۹:۵۲
دبیر خانه احزاب خراسان شمالی:

 انتخابات بهترین مسیر برای حل مشکلات است 

دبیر خانه احزاب خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: انتخابات به عنوان بهترین مسیر حل مشکلات کشور، فرصتی است تا مردم برای داشتن ایران قوی در صحنه حضور یابند.
 انتخابات بهترین مسیر برای حل مشکلات است ,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل ازایرنا، اظهار کرد: مردم با بصیرت ما بار دیگر در ۱۱ اسفندماه امسال برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت می کنند تا آینده ای روشن را رقم بزنند.

وی با اشاره به نقش احزاب سیاسی در ایجاد شور سیاسی در جامعه گفت: یکی از رسالت های مهم احزاب سیاسی، ایجاد شور و نشاط در انتخابات است از این رو فعالیت احزاب در زمان این رویداد سیاسی بیشتر نمود می یابد.

دبیر خانه احزاب خراسان شمالی افزود: احزاب به عنوان فعالان سیاسی با نگاه عمیق و کارشناسی به مسائل سیاسی، تلاش دارند تا با تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات و بازخوانی دستاوردهای نظام اسلامی انتخابات پرشور در ۱۱ اسفندماه رقم بخورد.

وی تصریح کرد: فعالیت احزاب سیاسی نقش موثری در ایجاد امید در جامعه دارند از این رو می توانند بسترهای مناسب برای حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

شور انتخاباتی در بجنورد با تایید صلاحیت چهره‌های اصلاح طلب

قائم مقام حزب همبستگی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود گفت: اخیرا نام اصلاح طلبان هم در زمره داوطلبان تایید صلاحیت شده استان قرار گرفت که این امر سبب شور سیاسی در این خطه از کشور شد.

وی تصریح کرد: پیش از این صلاحیت هیچ کدام از داوطلبان اصلاح طلب استان تایید نشده بود اما اکنون شور خاصی به محافل سیاسی شهرهای مختلف استان تزریق شده است و مردم را برای حضور در انتخابات به وجد آورده است.

قائم مقام حزب همبستگی خراسان شمالی با بیان اینکه تنوع انتخاب در انتخابات سبب ایجاد شور و نشاط سیاسی می شود و اکنون شور و نشاط بیشتری در این استان مشاهده می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

انتهای خبر 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک