شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۱:۶
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

مردم با حضور در انتخابات، مجلسی قوی تشکیل دهند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات بهترین‌ها را انتخاب کنند تا مجلسی قوی را تشکیل دهند که در کنار دولت مردمی کارهای بزرگی صورت بگیرد.
مردم با حضور در انتخابات، مجلسی قوی تشکیل دهند,

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک»؛ سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: علی‌رغم گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران با همان شوروشوق در تمام نقاط کشور از تمام گروه‌های مختلف در این مراسم عظیم حضور پیدا کرده‌اند تا تجلی وحدت و همدلی را به رخ جهانیان بکشند.

 وی با اشاره به اینکه تفرقه‌افکنی‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته، گفت: اما مردم می‌دانند این انقلاب برگرفته از باورهای دینی است، براین‌اساس با وجود مشکلاتی که دشمن در این مسیر ایجاد کرده؛ اما همیشه شاهد حرکت رو به جلو و پیشرفت در کشور بوده‌ایم.

 حسینی با تأکید بر این موضوع که امروزه پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف در مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران غیرقابل‌مقایسه است، افزود: امروز با نگاه عدالت‌مدارانه تلاش می‌شود که سرمایه‌ها در سراسر کشور توزیع و فاصله طبقاتی کاهش پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ابراز داشت: پرچمی که امام (ره) به اهتزاز درآورده، نه‌تنها در ایران بلکه در خاورمیانه و فراتر از جهان اسلام نیز شاهد ادامه این حرکت عظیم هستیم.

 وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای سایر کشورها نیز الهام‌بخش بوده، ادامه داد: این در حالی است که در دوران پهلوی برای هر تغییر کوچکی در داخل ایران باید از آمریکا اجازه می‌گرفتند، اما امروزه باید شاکر حضور این مردم باشیم که این‌چنین پشتوانه نظام و کشور هستند.

 حسینی خاطرنشان کرد: اکنون با سربلندی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و این پرچم به دست صاحب اصلی خواهد رسید، زیرا مقام معظم رهبری کشور را به‌خوبی راهبری می‌کنند.

 این مسئول با بیان این موضوع که در کشور ما نیز همچون سایر کشورها کمبودها و کاستی‌ها وجود دارد، گفت: بخشی از این مشکلات برگرفته از تهدیدهای دشمنان و برخی نیز به دلیل کم‌کاری عده‌ای مسئولان و مدیران است، اما ملت ایران با راه روشنی که انتخاب کرده‌اند، خستگی‌ناپذیرند.

 وی ابراز داشت: اگر مردم غزه علی‌رغم شهادت ۲۸ هزار زن و کودک در برابر جنایت‌های دشمن ایستادگی می‌کنند، درس گرفته از انقلاب اسلامی ایران هستند که با سازش به جایی نخواهند رسید.

 حسینی بیان داشت: امروزه نگاه‌ها به سمت جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم در این حماسه ملی در واقع به‌نوعی حمایت از مردم غزه نیز محسوب می‌شود و نشاط را در جامعه جهانی زنده نگه می‌دارد.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یادآور شد: این اطمینان را می‌دهم که دولت سیزدهم امروزه با تمام توان کار می‌کند و اگر در برخی موارد آثار ناملموس است، به دلیل این است که کشور در دوره‌ای درگیر رکود بوده و کمی زمان می‌برد تا از آن وضعیت خارج شود.

 وی با تأکید بر این موضوع که این دولت باروحیه‌ای جهادی و مدیریتی انقلابی کار را دنبال می‌کند، گفت: مردمی که ابراز مشکل دارند، با حضور پرشور در انتخابات بهترین‌ها را انتخاب کنند تا مجلسی قوی را تشکیل دهند که در کنار دولت مردمی کارهای بزرگی صورت بگیرد.

 حسینی در انتها بیان داشت: دشمن جرأت تهدید ایران را ندارد؛ زیرا قدرت کشور و نظام را دیده که اینها الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک