شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۰:۲۹
امام‌جمعه موقت شهرستان بجنورد:

عدالت اقتصادی ثمره انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه موقت بجنورد دستیابی به عدالت اقتصادی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز شهرها و اکثر روستاهای کشور از امکانات رفاهی برخوردار هستند و عدالت اقتصادی برقرار است.
عدالت اقتصادی ثمره انقلاب اسلامی است,

حجت‌الاسلام مرتضی موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار کرد: پیش از انقلاب پزشکان متخصص بسیار کمی در کشور فعالیت می‌کردند که بیشتر آنها نیز از هند و بنگلادش بودند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بهداشتی و کمبود مراکز درمانی از دیگر مشکلات قبل از انقلاب بود، افزود: امروز شاهد رشد در حوزه بهداشت هستیم و تعداد زیادی پزشک متخصص ایرانی و مراکز بهداشت و درمان در شهرها و روستاهای کشور هستیم.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی پادشاهان پهلوی را دست‌نشانده انگلیس و آمریکا دانست و عنوان کرد: حکومت پهلوی باتوجه‌به اینکه وابسته کشورهای استکباری بود و هیچ‌گونه استقلالی نداشت، تمام منابع آنها را از خاک ایران تأمین می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب به دستور انگلیس بحرین از ایران جدا شد؛ اما این در حالی است که جمهوری اسلامی پس از ۴۵ سال یک متر از خاک را از دست نداد.

امام‌جمعه موقت بجنورد دستیابی به عدالت اقتصادی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: از لحاظ زیرساختی و امکانات رفاهی اکثر روستاها برق، گاز، آب آشامیدنی، تلفن و... نداشتند، اما به برکت انقلاب اسلامی اکثر روستاهای کشور به‌تمامی آنها دست یافتند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: در کشورهای با نظام سرمایه‌داری مانند آمریکا بیش از ۴۰ میلیون فقیر مطلق وجود دارد و تنها یک درصد ثروت کشور را در دست دارند؛ اما در کشور ایران فقر مطلق به‌واسطه نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد وجود ندارد.

وی ایران را یکی از قدرت‌های برتر نظامی دنیا دانست و افزود: ایران در ساخت موشک‌ها، پهپادها و ماهواره‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تأکید کرد: امپراطوری رسانه‌ای و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان باعث شده تا توانایی‌های دانشمندان ما دیده نشود.

این مسئول اظهار داشت: امروز می‌توانیم بیش از ۹۵درصد داروی موردنیاز را در داخل کشور تولید کنیم.

وی به حوزه معنوی اشاره‌ای داشت و گفت: قبل از انقلاب در بسیاری از مناطق کشور مسجد و حسینیه نداشتیم و مردم اجازه عزاداری در ماه محرم و صفر را نداشتند.

امام‌جمعه موقت بجنورد بیان داشت: برگزاری چندین انتخابات در کشور نشان‌دهنده دموکراسی و آزادی مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه دین اسلام معتقد است زنان می‌توانند با پوشش حضور فعال در جامعه داشته باشند، افزود: بر همین اساس، بانوان کشور ما در عرصه‌های سیاسی، ورزشی، علمی و... حضور فعالی دارند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تأکید کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات مانع از توطئه‌چینی و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان می‌شود و کشور پشتوانه قوی دارد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک