یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۸:۲
معاون حمل‌ونقل استان خبر داد:

افزایش ۱۷ درصدی جابه‌جایی مسافران در خراسان‌شمالی

معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی گفت: تعداد جابه‌جایی مسافران و تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۷.۷ درصد و ۱.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
افزایش ۱۷ درصدی جابه‌جایی مسافران در خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل ازروابط عمومی سازمان حمل و نقل استان، عصر امروز سعید سبحانی، معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی اظهارکرد: طی ۱۰ ماه امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در قالب ۲۰۴ هزار و ۸۴۹ سفر توسط انواع ناوگان عمومی جابه‌جا شدند.

وی گفت: تعداد جابه‌جایی مسافران و تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۷.۷ درصد و ۱.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی افزود: در این بازه زمانی، مقصد یک میلیون و ۴۲ هزار و ۲۵۱ مسافر (۶۷.۴ درصد) درون استانی و ۵۰۳ هزار و ۲۷۰ مسافر (۳۲.۶ درصد) برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: ۲۸.۵ درصد از مسافران با اتوبوس، ۴۱.۵ درصد با مینی‌بوس و ۳۰ درصد با سواری کرایه عمومی جابه‌جا شده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه عمده‌ترین مقاصد سفرها مشهد، تهران و البرز بوده است، خاطرنشان کرد: ۳۸ شرکت مسافری با هزار و ۳۳۴ راننده و ۸۲۶ دستگاه ناوگان شامل ۱۵۴ دستگاه اتوبوس، ۲۴۵ دستگاه مینی‌بوس و ۴۲۷ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک