شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ساعت ۱۸:۳۶
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی:

۲ هزار کیلومتر از راه‌های خراسان‌شمالی برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۲ هزار و ۲۶۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی خراسان‌شمالی طی ۵ روز گذشته توسط راهداران استان برف‌روبی شد.
۲ هزار کیلومتر از راه‌های خراسان‌شمالی برف‌روبی شد,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲ هزار و ۲۶۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی خراسان‌شمالی طی ۵ روز گذشته توسط راهداران استان برف‌روبی شد.

وی با اشاره‌به فعالیت ۲۴۰ راهدار و ۱۷۴ دستگاه ماشین آلات در این مدت گفت: ۱۷۷ راهدار با به‌کارگیری ۱۳۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و هزار و ۲۶۲ تُن شن و نمک به برف‌روبی و یخ‌زدایی در محورهای اصلی اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: ۸۳۰ کیلومتر از محورهای روستایی نیز با به‌کارگیری ۶۳ راهدار و ۴۰ دستگاه ماشین آلات و مصرف ۲۵۸ تُن شن و نمک برف‌روبی و یخ‌زدایی شده است.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات برف‌روبی طی این مدت در محورهای بجنورد به آشخانه (گردنه امین الله) و بجنورد به اسفراین (گردنه اسدلی) اجرا شد.

مشتری توصیه کرد: کاربران جاده‌ای برای مطلع شدن از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و شرایط جوی قبل از سفر با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک